RHSENKAL merhaba benim de bebegimde gelisim geriligi var dendi su an 33+0dayim 28.haftaya kadar her sey cok normaldi doktorum dobbler istedi yaptirdik bin sükür nörolojik uzuvsal ya da organsal bir problem cikmadi doktor dedi ki biz bu tur bebeklere kucuk ama saglikli bebek diyoruz. Biraz icim rahatladi.su an calisir raporu almistim devam edecektim ama bu gidisle evde dinlenip bebegi buyutmek icin elimden geleni yapacagim.geceleri muz yiyor sut iciyorum demir haplarimi aliyorum ceviz findik tuketip ogunlerden sonra sola yatiyorum bebege kan gitsin diye. Tüm bunlari 1 haftadir yapiyorum yarin doktor kontrolum var buyuyup buyumedigine bakilacak umarim fayda saglamistir.