Kizlar ben en ufak seye agliyorum cok sıkıldim bu durumdan zaten asiri duygusal biriyim iyice duygusallastim hamilelikte. Gecen ay mantar olusmustu fitille duzeldi 17 haftaligim simdi yine olustu basladim aglamaya durduramiyorum kendimi. Annem sen boyle doguma nasi gidiceksin nasi dayancaksin diyo ben zaten cok panik biriyim bebegi gorucegim zaman tansiyonum 15 e cikiyo normal dogumu hic yapamam gibi geliyo iyice sezeryana yonelmeye basladim nasi dogum yapicam kizlar ben 😫