Mstfaslhn1234 Merhaba güzel anneler galiba bebeğimin hareketlerini hissettim karnımın altında pıt pot bişey atıyor gibi oldu o kadar güzel bir hiski Allahım evlat sahibi olmak isteyen bütün herkeze hayırlı evlatlar versin bu mübarek günde tüm herkes evlatlarını sağlıkla kucağlarına alsın ❤️
Zehra321 Mstfaslhn1234 Aminn inşallah🥰 16 haftalığım bende de arada pıt pıt oluyor ama o bebek değildir diyorlar o yüzden emin değilim onu hissettiğime 🙈 ama eğer oysa gerçekten çok güzel 😻
Mstfaslhn1234 Zehra321 bilmiyorum ama kayınvalidem öyle demişti hissettin mi diye yok demiştim karnının altında böyle bişey atar gibi hissetmedin mi diye sormuştu ama emin olamıyorum odur inşallah
Fyz2014 Mstfaslhn1234 evet evet bebişim ta kendisi daha ufak oldukları için o şekil bende öyle hissediyorum 19+4 🧿
Mstfaslhn1234 Fyz2014 ya o kadar güzel bir hiski anlatamam burda bebeğimin kalp atışlarını duydum demiştim bir arkadaşım da inşallah hareketlerini de hissedersin demişti 2 kere kaybım var bu benim Minik Mucizem oğlum