Psikologaylinaydogan elim ayağım resmen. Suan bebiş koltuğun üstünde onda uyuyor. Babynest aldım hala hic kullanmadım biraz daha büyüyünce ona gecerim. Bu arada direkt reflü yatağının üstünde beşiğine taşıyorum yine onda uyuyor. Yanında hediye olan kiraz cekirdeği yastığınıda gazı olunca ayaklarının altına koyuyorum. Parasının hakkını veriyor 👍🏻