nunu90 Merhaba kızlar, bebeğinizin kalp atışını ilk ne zaman duydunuz? 5+5 hafta hamile olup kalp atışını duyan var mı?
Ako123 nunu90 en normali 10 hafta falan beklemelisiniz biraz daha ben duymadım daha ama yanıp söndüğünü gördüm doktorum daha çok küçük görüyorum kalp atışlarını dedi 2 hafta sonda duyalım dedi tamam dedim bende
MrsCakmaktas nunu90 5. Hafta cok erken dye biliyorum 6 da falan ekrandan goruyor doktor 7 8. Hafta gbi duyuluyor.
Sukufe MrsCakmaktas bende duyamadım ya bi bilmiyorum aslında benim geç döllenme olmuş galiba en son geçen hafta gittim bir ayın içindesin dedi 15 gun sonra gel dedi
nunu90 MrsCakmaktas ilk keseyi gördük 10 gün sonra yine gelin belki kalp atışını duyarız dedi doktor. Bu 10 gün bile sor geçiyor,insan hemen duymak istiyor 😊 hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🙏🏼
Minemre Canım ben 5 haftada keseyi 6 nın basında yolk kesesini 7. Haftamda perşembe günü bebegi ve kalp atıslarını duyduk çok şükür ❤️ Oldukca sakın ol ben çok stresli bi dönem geçirdim 2 hafta boyu kanamam oldu bebegi boş yere strese soktum
nunu90 Minemre maşallah,rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin 🙏🏼 Stres yapmamak lazım haklısın,hepimiz için hayırlısı olsun 🙏🏼
enguzelbekleyis_ 6+5 te duyduk biz yani bugün duyduk😊 çok güzel bir duygu doktor 6. Haftadan sonra duyarız demişti ☺️
nunu90 Kubraomer04 yazılanlardan anladığım kadarıyla herkese göre farklılık gösteriyor ☺️ Önemli olan minik kalp atışlarını duymak 🥰
Tazeaneadayi 6. Haftayı iple çekiyoruz ama yorumlardan da gördüğüm kadarıyla duyamayacağız sanirim haftaya kalp atislarini