Nehirkaya25 Kizlar benim istediğim besik modeli hepsi buradadan indirime girmis normal fiyati bize cok geldigi icin almaktan vazgeçtim. Hepsi burada.comda indirime girmiş esime soyleyecem ama internet uzeri oldugu icinde korkuyorum biraz alan var mi istediğim gibi gelmedi yada iyi güzel memnunum diyen ??
Mutire Nehirkaya25 ben aldım , heyner beyaz ahşap beşik ve kendim kurdum çok güzel bir sorun yaşamadık magazayla
Cgdmkrkmz Nehirkaya25 canım bizde hepsiburadadan aldık ve gayet güzel geldi henüz kullanmadık ama anne yanı da oluyor. En alt kademede park beşik gibi kullanabiliyorsun ben çok araştırmıştım karşıma böyle birşey çıkınca alayım dedim ayrıca kurulumu da çok kolay. Kullanınca nasıl olur bilemem ama kalite görüntü güzel
Merryyyy Yorum yok mu hic bak yorumlara bn bisey alicagimda yorumlara gore aliyorum illaki begendiginiz urunu alan olmustur
Nehirkaya25 Merryyyy ya yorum var 200 kusur yorum cogunluk memnun ama memnun olmayan da var kararsiz kaldim 700 800 lira para az degil
Derya21d Ben aldım canım heyner ahşap beşik yatağı yorganı dahil eşimle beraber kurduk hatta daha kullanmadık ama güzel duruyor istediğimiz gibi geldi
B_u_k Derya21d Heyner marka. Biz de hepsiburadadan aldık. Şimdi bazen elimi uzatıyorum, oğlumla el ele uyuyoruz. Bazen göz göze uzanıyoruz. 💕25 gün oldu, biz pişman olmadık. Siz de güle güle kullanın inşallah 😊
Baloglum93 https://i.hizliresim.com/dLaXjn.jpg Hepsiburada dan bu beşiği aldım kutulu kurulmamış getirdiler ama sitede kurulumu var kendimiz kurduk güzel bence normal mağazadan 670 di Hepsiburada dan 430 a aldım
Nehirkaya25 Baloglum93 ben heyner anne yani istiyorum magaza fiyati 1300 senin besiginde 600 liraydi esim 600 olan daha uygun onu alalim dedi bende 1300 biraz fazla diye kabul ettim ama benim dedigim hepsi burada da yanilmiyosam 700 liraya dusmus internet uzeri diye emin olamadim
Kubraa23 Bende sepet beşik aldım gayet güzel geldi 😍 canım iade hakkın var zaten bi yerinde sorun olsa 15 gün içinde iade edebiliyorsun bi zorluk çıkarmıyorlar güvenilir siteler bunlar
fatosakar biz anne yanı modelinden aldık ahsap renk sipariş etmiştim gri renk geldi değiştirmedim artık ve içinde kurulum seması anlaşılır gibi değildi eşimle 2 saatte kurduk cok yordu bizi inşallah kullanınca memnun kalırım
Derya21d Nehirkaya25 daha bebişimiz doğmadı canım biz dayanamadık erken kurduk biraz 🤭🤭 görüntü olarak güzel anne yanı olabiliyor sallanıyor bende buradaki yorumlara bakıp aldım