Evlendiğimin ertesi günü babamın mide kanseri olduğunu ve çok ilerlemiş olduğunu öğrendik. Ameliyat edildi. 8 aylık bi kemoterapi ve ışın tedavisi uygulandı ama kanser belasından kurtulamadık doktor babamızın en fazla 3 ay ömrünün kaldığını söyleyince dünyamız başımıza yıkıldı ve şuan 13 haftalık hamileyim. Üzüntü stres sıkıntı gözyaşı hepsi bir arada ve ben bebeğime çok haksızlık yaptığımı düşünüyorum. Suçluluk duygusu allak bullak ediyo beni. Bi yandan yeni bir can armağan ediliyorken bir yandan da babamı kaybetme duygusu psikolojik olarak yıktı beni. Nasıl iyi olabilirim nasıl mutlu olabilirim bilmiyorum