Cansumeryem memnun olanda vardır elbet ama inan ben doktor değiştirene kadar hamilelikten hiçbişe anlamadım hersey normal gidiyor cınsıyet sordum cocugumun saglıgını düşünmeyen anne oldum, kıza benzıyor dedı ilerleyen hafta kız dedı bi öncekinde benzıyor dedı dıye kesın mı dedim doktorun verdıgı cevap 18 e kadar kestirmezse erkek dıyoruz malesef kız dedı ne dıcemı bılemedım dalga mı gecıyor saka mı yapıyor anlamıyorum soru sormaya korkar oldum iyice doktordan her cıktıgımda aglar gıbı oluyordum eşimde yanımda kız dedı dıyemı üzüldün dıyor ne alakası var sevınemıyorum kı kıyafet alabılırız ozman dıyorum acele etmeyın her an hersey olabılır dıyıp duruyor tamam olabılır ama her an ölecek mi kalbı duracakmı dıye paranoyak mı olim belkı ben ölücem bunu kimse bılemez acaba bişe varda sölemıyor mu dıye süpheye düşüyor insan en son gittim konusmadım bıle randevu verdı almadım gitmedim değiştirdim cokta önemli bi hasta değilmişim ki takio bıle edıp aramadılar gercı telefonunu istedım vermek bile istemedı telefonum sessızde durur dıyor napim öyle doktoru güzelyalıda arıyorum mesgul oluyor bıda aramadan gerı donuyolar tamam metronun muayene ucretı doğumu uygun olabılır ama yınede bı ucret ödeyıpte terslenmek istemedim memnun kalan elbet vardır ama ben bu yuzden değiştirdim