HilalAltun Asyanin_annesi üç cm le yatış yaptım hastaneye dört saat sonra on cm oldu Doğuma alındım. Ama bu kişiden kişiye değişirmiş. Sancılarınız var mı
Asyanin_annesi Kumru_ canim valla benim sancim oldu kasiklarimda o yuzden acildrn girdim 3 cm oldugunu öğrendim acilma zaten sanciyla ilerleyen bi sey
Asyanin_annesi HilalAltun sancilarim vardi bir gun sonra sancilarim azaldi hafif hafif geliyor sadece ilerlemiyor nedense
Zeynepotlu81 Asyanin_annesi ilk gebelogimde 3 cm acilmam vardi sancim yoktu sonra 2 gün sonra sancim geldi yatış yaptılar ve o gece doğurdum
Asyanin_annesi Zeynepotlu81 herkesin bunyesi farkli diyorlar ama insallah benimki de sizin gibi olur😊