Mihribanyldrm anemin taktiği çok işe yaradı canım bir de genelik eğitiminde parmaklar c pozisyonunda memeyi kahverengi bölümüyle kavrayacak tutacak ve o bölümüyle ağzına verin bebeğinizin baş parmağınızla sütünüzü pompa yaparak vermeye gayret edin sadece meme ucunu verirseniz aman ha memeniz yarılır kanar bebeğiniz ememez ağlar yanımdaki kız sadece uç vermiş memesi kanıyordu hemşireler mama verdiler bebeğe anneye de sütünü sağ iyileşene kadar dediler bir de ilk bebeği emzirmeden tükürmüğünüzle memenizi ıslatın bebiş daha iyi kapıyor 3-4 litre su içtim hastane odamda sebilimde meyve suyu vardı ondan da tim hurma yiyin ve bol bol tarhana çorbası içirdiler 3 gün boyunca hastanede sabah öğle akşam tarhana çorbası hem bol süt yapıyormus hem de gaz yapmıyormus nescafe de çok içtim çünkü insan bebişini gece beklerken uykuya yenik düşmemek istiyor kahve iyi geliyor. Hemşireler ebeler sürekli 2 saat olmadan emzir sürekli dediler 1 kere çekse bile o doyar dediler sakın mamaya biberona alıştırma dediler çok şükür bugün öğlen taburcu olduk şimdi de dmzirdim yine uyuyacağım :)