poyrazkayraninnannesi Kızlar 32 haftalık hamileyim bebeğim 1600 g internette hep daha fazla bebeklerin kilosu.doktoruma göre herşey normal gelişimi kilosu ama yinede başka bir doktora görünmek istiyorum.11 kilo aldım şimdiye kadar. Balık yağı kullan dediler ama oda pek ise yaramadı sanki. Sizde durum nedir boşuna mı endişeleniyorum acaba?
ZAsk poyrazkayraninnannesi Siz başkalarını takmayın kafanıza. Doktorunuz normal diyorsa herşey yolundadır. Kaygılanmayın 🙂
canimoglum53 poyrazkayraninnannesi ben 29+4 ken mi ne gitmistim 1500 kg idi. Doktor normal demisti. 30.haftamdayim 3 kilo aldim ama masallah bebege baya yaramis. Pek sizin aldiginiz kiloyla bebisinizin alakasi olmuyor bence :) ama eger iciniz rahat etmiyorsa tabiki baska doktora gözükun. Belki sonradan alicak. Hersey olabilir
Prens12_annesi poyrazkayraninnannesi cnm bende 32+6 günlügüm benimde ogluşumun kilosu 1700 banada az geldi gibi ama doktorum iyi kilosu dedi sanırım biz biraz evham yapıyoruz herşey yolunda 🤣😂🤣😂🤣
Ozican poyrazkayraninnannesi Benim 30+4 de 1600 dü.Doktorum haftasıyla uyumlu dedi.Bana da o haftada iri gibi gelmişti.Bence normal sizin ki.
poyrazkayraninnannesi Prens12_annesi banada daha bebegin küçük hızlı kilo alıcak dediler. Ilk bebeğim 3800 doğunca bide çevreden kilosu fazla bebekleri görünce ister istemez etkileniyor insan. Umarım herşey yolunda gider
Prens12_annesi poyrazkayraninnannesi inşallah cnm ya sağlıklı olsunlarda onlara biz son güne kadar kilo aldırırız inşallah 😃😃rabbim hayırlısıyla kucagina almayi nasip etsin insallah yavrularımızı🤲🤲
poyrazkayraninnannesi Prens12_annesi amin inşallah nerde varsa Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
kizimablaoluyor poyrazkayraninnannesi bebeğinizin kilosunun az olduğunu düşünüyorsanız “akşam yemeğinden sonra yapıyordum büyük kızıma hamileyken” muz ve sütü blendırdan geçirip içiyordum. Bayağı faydasını görmüştüm. Aynı zamanda kaşar peynir de bebeğe kilo aldırıyor. Sağlıcakla doğsun inşallah
poyrazkayraninnannesi kizimablaoluyor amin inşallah peyniri çok yiyorum ama muz da deniyim teşekkür ederim.
ylzzz poyrazkayraninnannesi benim 31 haftada 1400 dü. 30 da 1200 29 da 1150. Bazı dr lar gelişim geriliği var yok işte sağlıklı ama minik bebek olacak 2.5 kilonun altında doğacak (sga bebek) dediler. Her hafta kontrol oldum. 31. Haftada kendi kuzenime muayene oldum kiloyu napcan bebek iyi işte daha önemli şeyler var benim için dedi. 33. Haftada 2 kilo oldu takılma bence bi anda kilo alıyor
poyrazkayraninnannesi ylzzz ben özele de gittim devlete de hiçbiri gelişim geriliği var demediler. Normal saglikli kilo alir dediler. Icim rahatladi biraz. Kaynanamda parmak çocuk doğurma sakın diyip duruyor psikolojim bozuluyor
ylzzz poyrazkayraninnannesi herkes lüzumlu lüzumsuz konuşuyor sanki sen istiyorsun çocuğun zayıf olmasını
Tugc poyrazkayraninnannesi canım benim 29+3 te 1400 gr 38 cm di bu hafta kontrolüm var bakalım . Magnezyum kalsiyum Demir ve b12 kullanıyorum su suda eriyen ekstra bebek icin bisey kullanmıyorum . Zaten doktorun o yazdığı ilaclar da tamamen anneye takviye icin .
Tugc Sevalersin maşallah gayet iyi ben de tam 32+3 te gideceğim bakalım ne kadar olmuş canım kuzum 🥰🙂
gzm1666 Benimde biraz zayıftı bı postta söylemiştiler muz pekmez kadar peyniri mercimek kuruyemis fındık kilo aldırır demişlerdi bende her gün muz yedim sabahları 2 kaşık aç karnına pekmez yedim öğle arası hep meyve akşam mercimekti bulgur yedim gece yatmadan süt içtim sana en güzel tavsiyem bu ve maşallah sübhanallah çocuğum kilo aldı 1 hafta da