Nrdngul Arkadaslar 34. Haftamdayim 29 haftadan beri tansiyon icin alfamet kullaniyorm basim ağrıdı tansiyonum 169/69 😣
Nrdngul emelbulbul limon suyu ictim ve bir alfamet daha aldim 10 dk kaya tekrar ölçüp doktorumu arayacagim neyseki bu gece nöbetçi