Zlmdemir kadın doğum uzmanına sormadım ama doktor arkadaşıma sormuştum sezaryen yada normal doğum olsun belli bir sürede bıraktırır demişti. İkisinde de kanama olur çünkü dedi belli bir haftada keser dedi.Ameliyat olacak hastalara genelde bir hafta önceden hapı bir gün önceden iğnenin bırakılması yeterli ama hastanın durumuna göre bırakma süreleri değişebiliyor tabi dedi.