Kulilk_1 9haftalıgız bız ama ıkı uc gundur cok sıskınlık hıssedıyorum ozellıkke aksam yemegndem sonra ne yapılablr yardmcı olurmusunz
1dem Kulilk_1 sorma o şişkinlikleri ne çektim. Ama geçti şükür biraz sabır istersen soda içebilirsin belki iyi gelir ama olması çok normal