Ozgesn benim doktorum 10 haftalıkken kıza benzettim dedi 12.haftada 2 li taramada %80 kız dedi 16 da kesin kız dedi 😍 ama ben burda kız diyip de erkek çıkan çok olduğu için ayrıntılı ultrasona kadar içime sindirememiştim evelsigün ayrıntıda kesinleşti ☺️ Eğer doktorun tecrübeliyse tahmin etmek mümkün oluyor bir de tabi özel hastanede cihazlar daha gelişmiş.Kız yada erkek allah sağlıklı evlatlar versin.Ay uzun oldu kusura bakma 🙈🙈