Yyesimm89 Bana 34 haftalıkken doktorum erken geleceğe benziyo dedi gelişiminden dolayı sanırım bende 36 haftanın ilk günü kuaföre gittim temizlendim doktora gittim ne çatı muayenesi ne bisey 🤦♀️ hiiiçte erken geleceğe benzemiyo. Benimde karın sertleşmesi dışında bişeyim yok canım 1 gün var aramızda 😊