Semasema93 hiim. Ben uskudarda yaptirdim anadolu hastahanesinde 265tl idi renklide renksizde bakiyor herseyini inceliyor dosya hazirliyor cd veriyor kisacasi cok memnun kaldim. Dr zuhal hanimdi
Asiri konuskan biri degil ama anlatiyor genel olarak zaten en detaylisini doktorun dosyayi inceleyip soyluyor.
Gelme sansin varsa oneririm. :)