Gagacim Kızlar bugün korse baktım dışarda hepsi çok rahatsız görünüyor. Lastik gibi. İnternette owli marka gördüm çok güzel görünüyordu Ama internet alışverişi konusunda hep hüsrana uğruyorum 😏 kullanan var mı bu markayı
Fasulyem22 Gagacim ben e bebekten alacağım bir hafta içinde. Bütün korseler biraz rahatsız ediyor malesef
Gagacim Fasulyem22 tamam işte e bebekte de owli marka satılıyor 119 lira senin alacağın da o mu sezaryene uygun mu acaba
Fasulyem22 Gagacim bilmiyorum ama bence sezaryen için bu termal tahtlar daha çok işini görür çünkü korseler oraya değebilir