Mgtl Benimde kızım olacak canım, Eşimle en başından beri bir kızımız olursa adı Ayşıl olacak demiştik ve Allah nasip ederse Ayşıl koyacağız inşallah 🥰 Anlamı da ay gibi ışıl ışıl demek. Fikir olsun farklı bir isim ☺️ Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻🙏🏻