Tugetpak Yayla sıcak duş alın. Bol sıvı tüketin herkesin farklıdır. Bide bebeğinizi süt gelmesede göğsünüzü verin çeksin
OlgaArslan Yayla bemim 3 gün sonra gelmişti ama gelmese de emzir ozaman süt kanalları açılıp süt birikiyomuş hastanedeki hemşire öyle demişti. Ayrıca komposto humana çayı ve göğüslere sıcak kompres canım
KubraatMacit Yayla Moralini bozmak istemem canım yanlış anlama bende sezeryan oldum su içtim dut yedim haşlamalar kompostosu sağdım olmadı emzirdim olmadı Emziremedim maalesef ama şimdi internette süt arttıran damla gördüm. Onu alıcam ve Doğum dan önce içicem baktım faydasını görenler olmuş eczanede satılıyormuş süt için çay falan da almaya geç kalmıştım bu sefer önceden alıp koyucam kenara
Yayla KubraatMacit ilk bebeğimde gelmişti hemen. Bunda 2 gündeyiz. Süt yok canım. Doktorum çayı banada yazdı reçetede
Elyesa Benim annem üç sezeryan yaptı hep sütü vardı çok stres yapmayın akışına bırakın emzirin ve bol sıvı tüketin, annem ablama hep şekersiz komposto yaptı içirdi o da sezeryandı ve sütü hep vardı ve boldu 😅kompostoyu bi deneyin derim
Esrglr Yayla merhaba. Benim de yok dün akşam sezeryan oldum çok az geliyo çocuk harap oldu. Ne yapmam lazım😱😞