Prensin1annesi Kızlar adet tarihime göre 33 haftalığız ama 1 hafta önden gidiyor şimdi ben 33 haftalık mı hesap yapayım 34 mü
Ummugulsum_44 Prensin1annesi önden gitmesi gelişimine anneden beslenmesine bağlı bizimkide 3 gün öndeydi ama normal hesapladı doktor önden gittiği günleri katmadı
Akademisyenanne Prensin1annesi benim bebegim de 15 gun onde gidiyor. Doktorum son adet tarihine gore hareket ediyor. Bebegin gelisimine gore degil.
Akademisyenanne Prensin1annesi benim bebegim de 15 gun onde gidiyor. Doktorum son adet tarihine gore hareket ediyor. Bebegin gelisimine gore degil.
Ummugulsum_44 Prensin1annesi doktorum böyle bilgilendirdi umarım yanlış bir şey söylemedim ama böyle bana da 3 gün önde gelişimi dedi ama normal son adetimden hesapladı yine sonra
Prensin1annesi Ummugulsum_44 ya aslında benimde öyle hesapladı ama ben sormayı unuttum burdakilere sorayım dedim
27_ Canim adet tarihine göre hesapla. Bebegin haftasina göre iri sadece. Yani 34 haftalik değil yine 33 haftalik
Duygubelis Bende 34 haftalığım son adet tarihine göre sağlık ocağına gittiğimde 36 haftalık olarak sistemde sanırım ilk muayane olduğum doktor o şekilde girdi sisteme ki onlar da böyle diyebiliyor çünkü doktorda sürekli iki hafta önden gidiyor hatta bir tanesi üstüne görmüş olabilirsin dedi inanmadı bana benimde kafam karışıyor 🤯