Nursnr1 olur.Ama şekeriniz varsa ve size gebelik şekeri tanısı konmassa erken doğum olur suyunuz fazlalaşır hastanede yatmak zorunda kalırsınız bebeğiniz ilerde şeker hastası olur veya doğunca sarılık olur vs vs.Ama olacak diye bir şey yok.Belki de şekeriniz yoktur.Ama bunu doktora gitmeden bilemezsiniz.