Dnz01 Arkadaşlar merhaba,yumurtlama gününden sonra başlayan kahve renginde lekelenmelerim var ,tam 12 gün sürdü,hala da devamm ediyor ,bugün adet günüm ama adet olmayıp hala leke şeklinde ,çok fazla baş dönmesi ve gaz sorunum var ,benim merak ettiğim hamilelik oluşup da kanamalı geçirenler var mı,halam da böyle olmuş ,o yüzden aklıma takıldı,teşekkür ederim .
Menis21 Dnz01 Bence yarın hemen doktora gidin 12 gün boyunca süren lekelenme de normal bir durum değil bence.
rabiayildiz Dnz01 yok canim oyle aklina kotu seyler getirme her kadinin hamileligi farki belki seninkide boyledir dis gebeligi belirtisi kolay kolay sen anliyamasin