EmineUsulIzol gebeliğin ilk haftaları ve bulunduğun haftalarda kalp çarpıntısı ya da ritim bozukluğu gibi kalbinin durup durup pır pır atması çok görülen bir durum. Ama kadın doğumcular genelde normaldir diyip göndermezler çünkü altta yatan başka bir sebep olabilirse diye kardiyolojiye gitmeni önerirler. Mesela panik atağın varsa ya da kalbinde başından beridir yapısal bir bozukluk varsa ve sen bunu bilmiyorduysan vs hamilelikle beraber belirtileri ortaya çıkabiliyor. Arkadaşın dediği gibi bana da holter taktılar 24saat boyunca bakıldı sonra kalbime ultrasonla bakıldı bunların hepsi hamileliğimin ilk haftalarında oldu. Biraz da strese bağlı olabiliyor. Ama senin haftalarında bu durumu yaşayan da çok var bu forumda da çok konuşuldu ki bende de o haftalarda yine olmuştu. Sen içini ferah tut git randevuna güzelce, bir şey olduğunu sanmıyorum ama kafan rahatlar en azından panik yapmazsın geçici bir süreç olabildiğini görürsün 😌