Zehra321 Cihangir bey sayesinde hamile kalmıştım çok memnundum ama hamile kaldıktan sonra gitmeyi bıraktım hamile kaldığımı öğrendiğimde keseyi göremiyorum dedi dış gebelikten şüphelendi alttan muayane etti çok şükür değil di bu seferde kan değerleri istediğim aralıkta değil sağlıksız gebelik olabilir dedi zorlu bir 10 gün geçirmiştim tekrar gittiğimde kapıdan kan sonuçlarıma baktı değerler normal dedi ilgilenmedi gitti çok şaşırmıştım bazen farklı anları olabiliyormuş kapıda reçetemi bekledim asistanı başkasına vermiş eczaneden ilaçlarımı alamamıştım orda da sorun yaşamıştım bende iş yeri anlaşmamız var diye gitmiştim hastanede böyle olunca vazgeçtim biraz uzun oldu kusura bakmayın