Svcnn Berenaysed aman dikkt edin artk yormayn kendnzi doktr oyle dedgne gre demkki vucut yoruluncada riskli oluyor allh korusun dikatli olun
Svcnn alaBkmaz bende hc aklima gelmezdi bebgin kiyafetlerini utulemstm.tamda hepsi mink.mink ya hani baya ugastrdi beni snra belim.agrdi okdar ayakta durmaktandr dye dedm.kendi kendme aman dikat edn allh korsn hepimze vaktnde dgum nasip etsn ins
Svcnn Berenaysed allh razi olsn yatyrm byle yatakta ck zor igne yerlermden kipirdyamym byere tutunmadan kalkamyrm bir ignem daha var ck agrtyr karnim tas gbi bebegm nerdeyse gunde bikere belki harekt edyr bukadar ilaclardan tasa kesti karnim durmadan kasiliyor toparlanyr sanki cikack.gbi nefes alamyrm
Nhl Bnımde nısanda olcak ama daha gün vermedı doktorum 2.bebek ve dgerıdr daha 26 aylık olduğu için çoğu seyı var zaten bı kıyafetleri yıkqnıp utulencek onuda 2 hafta sonra izne ayrılcam o zaman yapıcam inşallah😊
CeylinEsila Benim 1 mayıs ama nisan sonunda gelir diye düşünüyorum. Daha çok eksiğim var. Burdaki herkesin hazır olduğunu duydukça telaşlanıyprum galiba☺🙈🙈🙈
elvann TubaYamurByskn evet canım bende doğuştan beyincik sarkması var o yüzden genel anesteziye 4 nisan da doğacak inşallah ikinci prensim 🙂
Berenaysed Svcnn hadi ya o iğneden bi kere bende oldum ağrısını unutamıyorum😔 Rabbim şifa versin inşallah hayırlı vakitte gelsin sende stres yapma bence kendini iyi hissedecek şeylerle uğraş ki bebeğin hep rahat olsun orda
Svcnn Berenaysed insaallh vaktnde dogar inann o ignelerden 2 gun icnde 8 tane filn vruldm yer kalmadi artk vuracak sakat gbi oldm
Bengu86 Bende 23 nisan gozukuyr ama sezeryan olacagı ıcın 38alırız dedı doktorum ama kasılmalar basladı ve agırlaştm
momof3 9 Nisan 💞 35+2 deyiz bebisle.Bir kaç eksiğimiz var hala ama halledicez Allah’ın izniyle az kaldı 😊
Berenaysed Valla bitirmemişler için söyliyim kadınlar günü indirimi var heryerde eksiğiniz varsa alın şu 2 günde 😄