Anne18 Kızlar okadar cok bebegım olsun istiyorum ki bir turlu tutmuyor hep testlerim negatif iyice morelım bozuluyor benim de artık bebeğim olsun istiyorum.... İçimi dökmek istedim sizlere
Yagmurceren0 Anne18 Anne18 Rabbim inşallah dualarınızı kabul eder kafanıza takmayın o mucize gelıcegı zamanı biliyordur bir bakmışsınız hiç beklenmedik bi anda gelir inşallah
melikeyakisikli Anne18 bende senin gibiydim artık eşimde mi problem var bende mi diye kafayı yiycektim bebekleri gördükce içim yanıyordu hiç bi problemim yoktu ve doktorum kesinlikle piskolojik dedi ilişkiye bile acaba bu sefer olucak mı diye düşünerek giriyordum bir gün yeter artık rabbim olan insanların evlatlarına sağlık versin napalım olmuyo dedik ve dediğim ay hamile kaldığımı öğrendim kesinlikle aklından geçirme canım yaşayan bir insan olarak bak şuan 30 haftalık olduk allahıma şükürler olsun hiç bi sıkıntımız yok
Anne18 Zehra321 ne mutlu size kadın doğuma gittim zehracım gebeliğe engel bırsey yok dedi hafif polikistik over var sadece oda engel degıl dedı
Ayselozucak Canim cok kafana takma herseyin hayirlisi ben korunma ilaclarimi 7. ayda biraktim bekliyoruz her ay 😄🙈
Anne18 Ayselozucak aysel hanım inşallah sizinde en kısa zamanda olur Rabbım en kısa zamanda o guzel yüzlerinizi güldürür dua edin bende hamıle kalayım bir bebişim olsun...
Anne18 Yagmurceren0 inşallah yagmurcum dua edin bana benimde bir bebegim olsun artık her sabah test yapmaktan bıktım
Zehra321 Anne18 bende de polistikover vardı , birde hormon bozukluğu, insülün direncim yğksekti 😌 diyetle 20 kilo verdim , 60 tane iğne oldum ve ikinci aşılama sonucu tuttu çok şükür 🙏🏼🥰 Darısı sizin başınıza inşallahhh tez zamanda ☺️
Deletedmom6 Anne18 Polikistik over nasıl engel değil ya bende de çok az polikistik vardı ve ondan hamile kalamıyordum ilaç lar bitki kullandım o ay hamile kaldım doktorunuz yanlış bilgi vermiş cnm
Melikekpln Anne18 bisey yoksa kafana takma,stres en büyük bebeğe engel. Stres yapma sakin ol olur bn streso birakinca oldu şükürler olsun darisi sana olsun🤲🏻
kitapkurdu Anne18 bende polikistik over var. Evlendim 2.ay tatile gittik hamile kaldım. Ama malesef düşük yaptım. 9 ay olmadı hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen. Bu sene yine aynı ayda Ağustosta tatile gittim ve yine aynı ayda hamile kaldım. Demem o ki düşündükçe olmuyor. Bana derlerdi inanmazdım ne alakası var derdim. Ama yine tatilde hamile kalınca anladım. Kan sulandırıcı kullandım 1 ay coraspirin. Doktorunuza bi danışın. Benimki hamile kalmak istiyorsan kullan dedi. İnşallah en koşa zamanda Allahım size de nasip eder. Unutun zevkine bakın. En ummadığınız zamanda olacak inşallah 🤲🏻
Deletedmom099 Anne18 neredeyse 5 aydır deniyoruz diyosun sabret canım daha çok yenisiniz belki yumurtlama gününü tutturamıyosunuzdur niye bu kadar kafanıza takıyosunuz
BirVeraAnnesi35 Anne18 canm daha çok yeni başlmışsınız denemeye doktorlar en az 1 sene kendi haline bırakıyor bukadar kafaya takma oluruna bırak biraz bak nasıl oluyor allahın izniyle 😊 ama bilmem biliyor musun bazı şeylere de dikkat etmelisin mesela ben bilmiyordum ilişki sonrası hop kalkıp wc ye gidiyordum doktor yanlış yapıyorsun 20 dk beline yastık koy ayakları havaya dik bekle demişti bu yanlıştan döndüğüm ilk ay hamile de kaldım
kitapkurdu Deletedmom6 bende de var polikistik 2 kere tedavisiz hamile kaldım. Siz yanlış yönlendiriyorsunuz
Deletedmom6 kitapkurdu Yanlış yönlendirmiyorum canım her polikistik over hamile kalıyor diye birşey yok burda bir sürü pko olup hamile kalamayan kalmak isteyen arkdslar var post açan en azından ilaçlar zarar vermez ilaçları kullansın belki hamile kalacak ne biliyorsun
Suheyla19A Anne18 canim bu kadar kafana takma kafana takarsan olmaz cok etkiliyor emin ol iliskiye onu dusunerek girme oluruna birak hem daha olmasi icin onunde uzun zaman var yeni evliymissin ve 5 aydir deniyomussun olmamasini dusunmen icin 12 ayi tamamla daha sonra doktor kontrollerine gidersin ama eminim gerek duymadan hayırlısıyla en kisada kalirsin 😊👼
Roje Anne18 canım adet olmadan bir hafta önce hatmi çiçeğini iç sabah akşam aç karna enfeksiyonunu bitirsin adetten hemen sonra 2 günde bir sütle maydanozu beraber kaynat buharına otur ovulasyon günü ve kayın günlerinde ilişkiye gir ayaklarını yukarı kaldır bı sure hemen kalma bende hamile kalamiyodum böyle hamile kaldım şuan 13+4teyim Allah isteyen herkese nasip etsin ,❣️❤️🥰
Canss08 Kafaya takinca olacagi varsa da olmuyor bende ayniydim bu ay artik bebek istemiorum başka planlar yapmaya basladim spora yazildim filan ve ben hic beklemezken oldu sende dusunmeme ye çalış kendine uğraşlar bul ve bu aralar bebek istemiyorum diye kendine telkinde bulun