gulkara Merhaba, Ocak’ta bir oğlumuz olacak. Ben erkek olduğunu ilk öğrendiğimden beri Deniz istiyorum. Başka isimleri düşünemedim. Eşim başta olabilir falan dedi ama unisex diye sonra reddetti. Şimdi ben istediğim için o zaman yanına 2. İsim koyalım en azından erkek ismi olduğu belli olsun diyor. Önerisi olan 😊
Hazaaalll Aaaa bizzde oğlumuza Deniz issmini koyucaz :) ikinci issmi de Bulut olacak :) Deniz Bulut ❣️
gulkara Ps15 bence de. Bize dr önce kız dedi birkaç hafta kız ismi düşündük hatta Deniz ismini çok sevmeme rağmen yok ya kıza gitmiyor diye düşünmüştüm
Ps15 gulkara Yok biz iki isim sevmiyoruz o yüzden tek olacak bence siz ikna etmeye çalışın yine😅 Olmadı Kaan, Alp olabilir yanına belki😊
gulkara BirVeraAnnesi35 aynen Deniz Ege dedim eşime zorlama olmaz mı sanki dedi bence gayet iyi duruyor ikisi😊
Yzeze Bence de deniz Ege çok güzel . Biz de düşündük hatta, ama yakın bir arkadaşımızın bebeğinin ismi olduğundan vazgeçtik :)