Umutherdaimvar Kızlar merhaba, şuan 25.haftamdayım. Hamile kalmadan önce 90beden sütyen kullanıyordum şimdi aldı başını gitti malesef😔 benm göğüslerimin alt kısmı yanıyor sanki öne eğildiğimde tenime değiyor yanıyor gibi ne tavsiye edersiniz ? Zeytin yağı ve hindistan cevizi kullanıyorum. Birde büyük beden almama rağmen sütyen telleri çok canımı yakıyor iz bırakıyor şeklini bozdu sanki. İşe gittiğim için spor atlette kullanamıyorum haftaiçi
Busramerve Umutherdaimvar canım hamilelikte telli sütyenler önerilmiyor. Ben şimdiden emzirme sütyeni kullanmaya başladım telsiz olduğu için rahat oluyor. Göğüs altı için de bepanten bebek pişik kremi sürüyorum iyi geliyor.
Umutherdaimvar Busramerve canım emzirme sütyeni denedim pentiden pek memnun kalmadım sen hangi marka kullanıyosun acaba?
Umutherdaimvar Busramerve bende bir bakayım kompedana belki içime sineni bulurum tesekkürler yardımın için🥰