SedanurYaprak aliayse20 bende denızlıdenım hande yurtsevere gıdıyorum memnunum sız hangı doktora gıdıyosunuz
sndserdgn aliayse20 Tekdende aysun Karabulut gerçekten çok iyi ve çok eski tecrübeli bir doktor tavsiye derim 😊
Aysekmn aliayse20 bende filiz saylan a gidiyorum çok iyi bı doktor oda doktorunuz nasıl memnun musunuz bende PAÜ ye gitmeyi düşünüyorum da bı doktor da kalmayıp
Mjgntnrkl Aysekmn ben semt ğoliklniğine gittim ama hiç memnun değilim tabi özel sağlıkta deva hanım var ona gidicem. Bayadır takip ediyodum zaten ona gidicem diyodum bu hfta gidicem inşllah kalp atışları oluşmuştur diyorlar.
Mjgntnrkl Aysekmn çok güzel olur bencee😁 instagram face kullanıyorsanız bence ordan takipleşelim. Müjgan tanrıkulu face benim. İnstgramda mjgntnrkl