Hellobebek Yarın benim için çok önemli bir gün. Bebeğimin kalbi durduğu için devlet hastanesinde pıhtılaşma testi yapmalarını isticem normalde ilk düşükte yapmıyprlar ama şansımı denicem lütfen dua eder misiniz işlerim rast gitsin mutlu anneler 🤲 💐💞
Esrelf Hellobebek canım sağlık ocağı ve devlet hastanesi aynı sistemi kullanmıyor diye biliyorum.Sistemde görünmüyor demez kimse özele muayene oldum de. İlk defa duydum. Ne saçma ya ilk düşükte test yapmamaları. Basit bir kan testi.
uras Hellobebek ben de aynı sorundan kurtaj oldum ve devlet iki yada en az 3 düşük yapana bakıyormuş bende yalan söylemek istemedim böyle bir durumda .doktorumla konustum oda gerekli olanları burda yaptirabiliriz dedi kan aldılar ve ankara ya yolladılar sonuç da pihtilasmaya yatkınlık çıktı biraz coraspirin içiyorum o gunden beri şimdi gebe oldugumu öğrendim kan sulandirici igneyede başlatacak.bu arada 250 civarı bi ücret ödedik testlere
Melegimveben Hellobebek canım bölge bölge devlet hastanesinde bile sisteme giremiyolar tahlil sonuçlarını bile göremiyorlar 2-3 düşük de araştırmadan yollarlar zaten
Hellobebek Perimasali89 peki saglik ocaginda kaydim vardi ilk gebelik diye onu sistemde goremiyorlar mi ki birde ilk kadin doguma gidiyoruz dimi canim o istek yapiyor
Perimasali89 Hellobebek benim gebelik olmamıştı hiç tüp bebek başarısızlıklarım vardı hematolojiye başvurdum birazda acındırdım kendimi maddi manevi gücümüz bitti dedim tüp bebekle hamile kalamıyorum
Orucu12 Hellobebek eger özele gityim kayıt yaptırmadım sisteme sonuncunun kaydı var derseniz yapar canım sistem cok bakmıyorlar zaten
Tugetpak Hellobebek sağlık ocağına biz gidip bildiriyoruz Hamile olduğumuzu. Bazen düşük kendi kendinede oluyor siz 3 düşük yaptım deyin bişi olmaz
husniyealtun Hellobebek yalan söylemeyin lütfen. Yalan soylemenizle ilgili tavsiyeyide duymamazliktan gelin. Pihtilasma testi icin illa bebegin arastirilmasina gerek yok. Genetik bolumde de yaptirabilirsiniz sizin ve esinizin bir tup kani alinip bu tip bir genetik rahatsizliginiz varr mi belirlenebiliyor. Zaten kurtaj sonrasi patoloji yapilacak. Lutfen yalandan uzak olun. Rabbim yardimciniz olsun..
Hellobebek Esrelf aynen canım ya doktorlara basit geliyor ama bize öyle değil işte sebepsiz neden dursun yani sanki maaşlarından kesiyorlar test paralarını 😒
EnginDenizim Benim bildigim kromozom ve Trombotik testler devlette yapilmiyor canım üniversite arastirma hastaneleri yapıyor
Hellobebek EnginDenizim aynen canım üniversite hastanesi ne aldım zaten randevu oda devlet ya o yüzden öyle yazdım
Esrelf Hellobebek şikayet edeceksin varya. Bir bebeğin dünyaya gelmesi ne kadar zor. Her kayıp büyük yıkım oluyor kimsenin umrunda değil. Sana dua edeceğim canım. Allah kolaylık versin😘😘 sağlıklı gebeliğin ve bebişlerin olur inş.
EnginDenizim Hellobebek anladim canım inşaAllah iyi sonuç alirsin benim 5 düşükten sonra araştırıldı şimdi clexan igne ve corsaprin kullaniyorum gebeligin basindan beri.
Perimasali89 Esrelf ben gittiğim zaman kanı alan çocuk dedi ki bazen geliyorlar iki üç kayıp var diyorlar hastalar. soruluyormuş sağlıklı çocuğun var mı evet deyince yapmıyorlarmış
Hellobebek Orucu12 hiç yalan söylemeden direkt bir bebeğimin kalbi durdu bir daha aynı şeyleri yaşamak istemiyorum felan desem vicdanlı doktora gelme şansım yüzde kaç acaba 🙈
Orucu12 Hellobebek dısarıda bu test pahalı oldugu icin dediginiz gibi vicdanlı birine denk gelmen gerek .Benim özeldeki dr kagıda yazıp istemisti kayıp sormadı sizde dr onerdi bende arastırdım dısarıda pahalı gücüm yok yaptırıp inuca gore tedavi olup evladımı kucağıma almak istiyorum da diyebilirsiniz.Insallah Rabbim gönlünüze gore verir.
Hellobebek Tugetpak sağol canım aynen öyle söyliyim bari inşallah olur ya bir aydır kafama taka taka yüzüm gözüm sivilce oldu hep😔
Hellobebek uras özelde ki doktorum her ihtimale karşı kromozom analizi ve kan pıhtılaşma testi istedi devlet yapmazsa özelde 585 tl ye kan pıhtılaşma testini yaptırıcam kromozom için uçuk fiyat istediker gereklimi onu da bilmiyorum 200 300 olsa hemen yaptırırdım😔