duyguu21 merhaba ben kanunide dogum yapmak istiyorum ama pek kimse onermiyo sizin dusunceleriniz nedir
sindirellaaa Ablam oraya bir defa mecburen kontrole gitmişti, gittiğine pişman oldu, ebeler hemşireler hayvan muamelesi yapıyor insana,doğumda ne yaparlar Allah bilir