Gamze_64 Merhaba ben 18+4 Hamileyim midem cok yanıyor ve ne yersem siskınlık yasıyorum ben gibi aynı durumu yasayan var mı
asyaa15 Gamze_64 walla canım bana en iyi gelen hafif soguk süt . Evet gaz yapıyor ama geciyor yanan yeri söndürüyor gibi. 😊 gaz a da kabul oluyom
esreylltuana Gamze_64 canım yaşadım bende şişkinlik öldürüyodu beni birkaç ay öyle devam etti şişkinlik normal ama mide yanması genelde son aylarda oluyo onun içim doktoruna bi danış istersen mide ilacı falan versin