Gamseee Yaa canimsiniz ♥️😊 Oncelikle insallah hayirlisini diliyorum Eger burda olursaniz bebegkin cinsiyetni ogrenmek nasip olursa eger uzulmezseniz size soylerim insallah ..Ve sonra sabirsizlikla bekliyormm yeniden hamileyim anne olucam diyeceginiz o gunu 🙏😊 Ve eminimki cok yakin ozaman allahin izmiyle siz yeteerki tevekkul edin.Bana kac kez hatim indirdi arkadaslarm kac umreye giden dua etti anlatamam iki bebegmin kaybindan sonra cok cokmustm hersey mahvolmustu gozumde .. amaOkadar dua edenim vardki Ve bende okasar dua ediyordm ki dabbim duydu sesimizi..Burda hamile olan olmayips aisteyen herkesn sonsuz duacisiyim..Acisini iyi bilirim rabbim hic kimseye yasatmasin ..uzulmeyin ..Olucak inanin buna ben 2 kayipdan sonra 7.aysa tekrar hamile kaldysam sizinde olucak yeterki inanin rannime inanmakdan vazgecmeyin ve benim bebegim olacak ben eksik degilm olsam bile rabbim colde cixek cikariyor bana neden evlat vermesnki deyin cok tevekkul inanin ise yariyor 🙏♥️