Sun Kızlar belimde fıtık var galiba bilye gibi 3 tane bişey var sağ tarafta ve çok ağrı yapıyo hamileyim dye doktorada gidemiyorum emara gönderiyorlar hemen zararlı dye duymuştum emarı bu durumda olan varmı napmalıyım