Buskprl Hanımlar iyi Akşamlaar. 10+4 haftalık hamileyim. Kalçamın sol tarafında hareket ettikçe bi ağrı oluyor ve belim çok ağrıyor. Bu dönemlerde benzer şeyleri yaşayan tecrübeli hamişler var mı aramızda?
asyaa15 Buskprl canım ölüyorımm kuyruk sokumuna yakın olan yer adım atamıyorum çok kötü çok. Napacagımı şaşırdım ama yapacak bsey yok sıcak bseyler koyma hani en basidi sadece sıcak havlu koyablrmişin. Onun harici dikkat edicen yat dinlen
Kbrabalk Buskprl aynı haftayız cankm aynı benimde ayrıyetten kaşıklarımda da agrı var vücudumun değiştiğini resmen hissediyorum
esreylltuana Buskprl bende yaşıyorum canım ama son 3 gün kaldı yeni yeni başladı agrılarım senin de muhtemelen Bebişin kendine yer açtığı için agrıyo çoğu hamilelikte oluyo merak etme 😇
Baybgirl Bende 11 haftalığım bende yaşıyorum sağ tarafım benimde bebeğin sol tarafında demekki canım artık ağırlaştığı için oluyor normal doktorum söyledi bel sırt ağrısı ayağına kramp gircek diye 😊
Buskprl Baybgirl doktor kontrolümün olduğu zamanlarda yoktu yeni yeni olmaya başladı haliyle de soramadım :) teşekkür ederim
Buskprl asyaa15 hah aynen kuyruk sokumuna yakın olan yer. Elimi dokunsam ağrıyan yeri bulamıyorum da sen düşün :)
Buskprl Kbrabalk evet benim kasıklarımda da var onu doktora sormuştum yer açtığı için demişti ama kalçam ağrımadığı için soramamıştım :)
Buskprl esreylltuana ayy teşekkür ederim içimi ferahlattın :) internetten araştırdım bel ve kalça ağrısını hafife almayın mutlaka doktora gözükün deyince ister istemez korktum size danışmak istedim :)
esreylltuana Buskprl ama yinede doktora gitmekte fayda var canım ben yaşadığım ve gördüğüm insanları baz alarak söylüyorum en azından için rahatlamış değil emin olmuş olursun kimisi kötü der kimisi iyi