asyaa15 benimde aynı. İlk hamileliğimde çok bel ağrım olmuştu 9 ay boyunca. Bazı kişilerde bel oyuntusu derin olan insanlarda falan böyle ağrılar daha çok oluyormuş. Eşim nerdeyse her akşam bel boşluğuma masaj yapıp viks sürer o biraz rahatlatıyor. Bide sıcak su torbası yapıyorum ama ketıl tam kaynamadan durduruyorum yani sıcak değil ama ılıkta değil ortası gibi koltuğa tam belimin arkasına koyup yaslanıyorum bel boşluğumda olmuş oluyor bence çok rahatlatıyor. 2 hamileliğimde de böyle çözümler buldum sabredin doğumdan sonra hiç birşey kalmıyor 😊