Sedanurr_16 Kızlar bugun kontrole gittim bebeğim 8+5 di bugun doktor 9+1 dedi normal olduğunu sonradan düzeldiğini söyledi . Böyle olan var mı biraz kafama takıldı da ilk gebeliğim 🤔
Duchess Sedanurr_16 bir hafta önden gidiyor canım benimde öyleydi sonradan yakaladı . Bu kötü bişey değil aksine erken döllenmeymiş doktorum öyle söyledi kafana çok takma sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini 🤲
defne55 Sedanurr_16 normal kiminin de küçük oluyor benim de ilk haftalarda küçüktü hafta büyüdükçe tamamladı gününü merak etme canım bisey yok onda
Nemoanne Sedanurr_16 doktorun ölçmesi ile ilgili,başka dr a git farklı der.İlerde zaten kafa,karın,bacak ölçüleri farklı farklı çıkacak,şurda 3 günü dert etme.