Elfida10 Tugce1803 ya kardeşim anladık bende kör değilim gördüm uzatmayın artık Allah Allah sonrada uzattı mı uzattı oluyo
Aysecim Ozgee46 rica ederim güzel sonuçlar alırsın umarım bende 5 yıl cocuk için uğraştım şu an 10 haftalık hamileyim iki kez aşılama ve iki kez tüp bebek tedavisi gördüm ama sonuç alamadım nasip bu zamanaymış bi gün seninde güzel haberlerini alırız umarım🤗
Ozgee46 Aysecim Amin Amin hepimizi çok dua edip böyle nasip etsin Allahım Yarrabim daim olsun inşallah hepimizi Sağol
Aysenurr23 Ozgee46 Ozgee46 abimde işitme engelli :) seni net anladım adetken üşüttüğümüz zamanlarda göğüs ağrısı oluyor hamileykende oluyor çünkü gebelik hormon salgılıyor sadece ağrımaz büyür damarlar oluşur. sen hamile isen ağrı çok normal problem yok :)
Ozgee46 Aysenurr23 ha oylemi Çok şükür şimdi anladım valla çok teşekkür ederim çok sevindim canım:) mesela kac haftalik oluyor
Aysenurr23 Ozgee46 benim adet bitti dört hafta sonra göğüs ağrı çok şiddetli oldu sonra adet olmadım hastane gittim ve sürpriz bebek var :)) inşallah seninde olur
Ozgee46 Aysenurr23 öylemi çok sevindim inşallah 1 bucuk hafta sonra hasta olmasın ne olur inşallah bebeğim olsun
Aysenurr23 Ozgee46 kafana takılma Allah nasip eder hep düşün düşün bebek olmuyor stres kötü çünkü. ben hep sakin bekledim. dua ederım sana inşallah sağlıklı olsun bebek 😘