Elifdddd Arkadaslar lütfen cevaplayın 38+1 dünde hastaneye gittim nts ye baglandım sancı cıkmadı ultrsonla baktı sıkıntı yok dedi kuru karın ağrısı var gelıyor geçiyor yerı daraldı hareketlero az artık korkuyorum pazartesi doğum olucak ama ne yapmam lazım
zeynepteacher Elifdddd belirtiler normal bu haftada, haftanız da daha erken zaten 40a kadar yolu var.
zeynepteacher Elifdddd Bebekler de bizim gibi günü gününü tutmuyor bazen sakin bazen hareketli oluyorlar ama ciddi anlamda hissetmiyorsan yine git canım. 10 hareket saydıysan gün içinde gerek yoktur.