Pptyhanm 2 gün önce bende böyle post açmıştım,geçen ay gittiğimde bebek ayağını kaburgama dayamisti,ama artık dayanılmaz bie hal alıyor hatta ağrının haricinde yanma yapmaya başladı,sol tarafta ve sadece sağ tarafıma doğru yatınca biraz geçiyor,bende bir tek beni mi buluyor diye soyleniyordum