Perimasali89 Biraz daha hafifi sayılabilecek kısmını ben de yaşadım . Benim gebeliğim sizinki kadar zorlu bir süreçten geçmedi ama aynı psikoloji beni de eşimi de ailemi de fazlasıyla yıprattı . ☺ Önce daraldıkca biraz Ayetel Kürsi okuyun iyi gelecektir. Düşik tehlikenizden dolayı dışarı da çıkamıyorsunuzdur muhtemelen . Eğer beceriniz varsa birşeyler örmeyi deneyin . Mucizenize sağlıkla doğacağını,annesine sımsıkı tutunacağını olumlayın . Annenize sık sık sarılın ❤ Ben bu süreci eşim yanımda olamadan atlattım , onun yokluğuda ekstra bir boşluktu bende . Daha sonra gebe okuluna yazıldım . Canım sıkıldıkca forumlarda olumsuz şeyler okumak yerine bebek nasıl yıkanır,gazı nasıl çıkar,anne bebek güvenli bağlanma vs videolar izledim ve şükürler olsun 21. Haftamıza ulaştık ❤ Kendinizi üzmeyin . 16. Haftamda bebeğimin beyninde kist olduğu söylendi . Bunu da kendime bağladım . Saçma sapan şeylere üzülüp kendimi yıprattığım için oldu dedim . Şükürler olsun ki kalıcı birşey olmadığını hatta buhün ayrıntılı ultrasonda erimeye başlayıp boyutunun küçüldüğünü endişe etmemem gerektiğini söyledi doktorumuz . Herşey bizler için 🌈🌸🦋❤ Lütfen üzmeyin kendinizi ❤ Biraz uzun oldu kusura bakmayın ❤