Gribulut yeterli die düşünüyorum bnimde ilk hamileligim ama baya araştrdm çünkü arkadşm aldı bebişinin boyu izin olduğu icin tulumları flan giydiremedi mesala .Hatta çoğu kişi okadar şey aldm giydiremedim flan dedi.Bnde yenidoğan olarak isimli tulum olarak yaptrdm .3 tane flan yenidogan 5 li takim aldm zibin aldm , onun haricindekiler 0-3 3-6 😁