Ozge-46 kendi evinizse tayinci değilseniz yapın maddi olarak imkan varsa zevkinize göre. Ama ilk zaman bebek sanmayın odasında hemen durmaya alışacak. Size bebeğin yanına hep kalkıp gitmek zor gelmezse bi süre sonra kendi odasında yatağında yatırırım derseniz yapabilirsiniz. İlk heves heyecan çok önemli tabii. Ben tayincilikten yapamadım bu yüzden park beşik aldım. Şimdi 2. Çocuğumuzu bekliyoruz başka yere geldik yine yapamadım oda falan. Büyüyünce artık çocuklar sabit bi yerde kalırsak en özendiğim şey oda yapmak herşeyiyle.