Bserappp o konu hakkında bilgim yok ama bende cihan hastanesinde önce emine hanıma gittim çok bilmiş bi şekilde konuşması çok hoşuma gitmedi açılcası sonra mehmet müezzinogluna gittim ondanda memnun kalmadım şimdi konak hastanesi temel beye gidiyorum çok memnunum 36+3 olduk doktorun ilgisi rahatlıgı çok iyi sanki yıllardır tanıyosun gibi sizin tercihiniz tabi