Cido23 benim söyleyeceğim etle ilgili değil ama doğum lekesiyle ilgili. Annem bana hamileyken sahibinden izinsiz çiçek koparmış ve doğum lekesine de asla inanmiyomus. Aklına da gelmemiş haliyle. O sırada elini yüzüne sürmüş ve şuan alnimda leke var çiçek lekesi gibi tam benzemiyo çiçek olduğu kesin. Bunun etle bi alakası yok dediğim gibi şimdi benim bu yazdığıma da bir sürü şey söylenebilir sorun değil. Bende doğum lekesi olduğu için söyledim. Bide mesela bana ete dokunduğunda aklına leke olması gelirse o zaman olmaz demişlerdi ne kadar doğru bilmiyorum aklında olmaması lazım denmişti.