gurcem benim ikiz olduğu için almıştım mecburen,avent severek kullandım hala kullanmaya devam ediyorum,baştaki meme kısımlarını değiştiriyorum bebekler büyüdükçe,tek bebekte mümkünse annenin memesine alışması en uygunu bence,biberon bebeğin kolayına geldiği için anne memesini belli bir süre sonra red edebiliyor özellikle 3aydan sonra,mecbur kalınırsa biberonda Dr.Brown ilk tercihim olur sonra Avent,Her ikidisinide 8aylık ikizlerimde hala kullanıyorum,fiyat uygunsa alınıp zamanı geldiğinde kullanılabilir