Zhre Sevdaknk Sevdaknk istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz acaba ? Özellikle normal yada sezeryan yanlısımı?
melis3 Zhre ben de 4 aya kadar habibe hocaya gidiyordum, dogum ucreti sebebiyle hastane degistirdim. Habibe hoca cok tatli iyi bir doktor ama fazla hastasi var ve istediginiz zaman cok kolay ulasilamiyor
Sevdaknk Zhre ben çok zorlu zamanlardan geçtim ve geciyorum açıkçası ve bu yolda bana en büyük destegi veren doktorum habibe seyisoğlu dur. Henüz dogum yapmadığım için bir şey diyemiyorum. Ulaşma konusuna gelince benim ulaşamadığım zaman olmadı hiç
Aysse-03 Merhaba bende Baha Celal doğana gidiyorum tavsiye üzerine eltim ,ablası ,arkdaşları Baha beyde doğum yapmiş inanılmaz pozitif bir doktor seni dinliyor her soruyu kasılmadan cevap verıyor ben daha önce bir düşük yapmiştim cok tedirgindim sayesinde daha olumlu düşünüyorum 16 haftalık olduk hatta yarın raddevum war cinsiyetini öğrenicem.tavsiye ederim