Krdlnyldzn7
Kızlar merhaba , internetten baktım ama pek bi açıklama bulamadım 36 haftalık hamileyim , dün gece tuvalete kalktım yatağa geri gittiğimde sol kasığımda bi batma yaşadım arada oluyordu geçer diye umursamadım , uzandım çok zor bi şekilde yan dönüp yattım ama geçmedi 2 dakika falan direndim olmadı artık inlemeye başladım , tek başıma doğrulup kalkamadım eşimden yardım istedim kalktım tekrar tuvalete gittim bişey Yok , ama bu sırada inliyorum tabi acıdan , kalktım evin içinde zor bela yürümeye başladım, biraz hafifledi , sonra geçtim tekrar yattım geçti .
Doğum sancısı yada yalancı sancı olsa gelir 30-40 saniye sürer geçer diye biliyorum, geçene kadar hiç ara vermedi hareket bile edemedim, Yaşayan var mı bu durumu 🙄😞