Sibelclk canim cevre soylerde soyler takma cok biliyorlarsa gitsinler onlar doktorluk yapsnlar insanlar yillarca bosuna okuyor sanki evet buyuklerin tecrubesinden faydalanmak lazim ama bu herseye bisey herseye bisey artk insanin sinirlerinj bozuyorlar benim bebegim 28. Haftamdayim ve hala gobek deliginin altinda doktora iki defa sordum bi sorun olmadgni soyledi ama goren tedirgin oluyor erken mi gelecek diye beni de strse birakiyorlar artik Kim ne derse umrmda degil valla